Recenzija: Thor Ragnorak

Nepotrebno prevelika doza humora u odlučujućoj bici za čovječanstvo

Autor: S.Me.
06.11.2017 18:40
A
A
A

Thor Ragnarok je vjerovatno jedan od najiščekivanijih filmova ove godine. Toliko najava i trailera do samog početka prikazivanja u kinima odavno nismo vidjeli. Možda prvi ovogodišnji film će vjerovatno biti Star Wars: The Last Jedi, ali siguran sam da će Thor Ragnarok biti rame uz rame sa njim.

Thor: Ragnarok je Američki superhero film, pravljen prema liku Marvel Stripova, Thor, produciran od Marvel Studios, a distributer je Walt Disney Studios Motion Pictures. On je nastavak na filmove Thor iz 2011 i Thor: The Dark World iz 2013 godine i ukupno je 17 film u MCU.

Ovo je potpuno drugačiji prikaz lika i priče od onih u prva dva Thor filma, a i drugačiji naspram većine Marvel filmova, jedino s kime bi se mogao usporediti su Guardians of The Galaxy. Zašto sa ovim filmom? Razlog je što konstantno kroz cijeli film provlači se ta humoristička doza, možda u nekim trenucima i previše jer je ovo ipak priča o Ragnaroku. Dakle, u Nordijskoj mitologiji predstavlja bitku za kraj svijeta, a likovi se u većini slučajeve šprdaju na razne načine i ne ostavljaju tu dozu ozbiljnosti koju sam očekivao. Možda sam i previše ljubitelj prethodna dva nastavka Thora, ali to nimalo ne umanjuje ovaj superkvalitetan film.

Film je, kao što smo rekli, pun zabave, koja ne prestaje od samog početka. Gledanje od dva sata i 10 minuta sigurno vam neće proteći u dosadi. Možda se iznenadite kako tako dug film se završi tako brzo. Uz humor, akcija nikada ne prestaje. U ovom filmu te su dvije komponente dobro upakovane, tako da nema ni sekunde odmoru, a ko bi odmor u ovakvom filmu i želio.

Priča filma, kao i sam film je fantastična. Vjerujem da nije bilo lako u jedan film ukomponirati toliko velikih likova. Thor, Hulk, Loki, Hela, Surtur, Valkyrie, Heimdall, Skurge i ostali (hrpa velikih likova), svi su fantastično ukomponirani u film, iako su Thor i Hulk, očekivano, glavni likovi, svaki od likova u filmu je imao svoj važan dio, bez kojeg ovaj film ne bi bio jednako dobar. Uz to priča je velika, priča je ogromna, priča je takva da nema šanse stati u jedan film od dva sata i 10 minuta, a opet reditelju Taiku Vaititi (Taika Waititi), ne da je samo stalo nego je od toga napravio jedan od najboljih filmova do sada. U filmu su spojene, barem dvije, ogromne stripovske priče, a to su Ragnarok i Planet Hulk.

Vizuelni i zvučni efekti filma postavljaju neke nove standarde u filmskoj industriji. Jedne od najboljih akcijskih scena do sada viđenih, borbe svemirskim brodovima, neka od najatraktivnijih mjesta do sada prikazanih u Marvelovom univerzumu. Sve to diže ovaj film na jedan veći nivo. Kao u većini superhero filmova, muzika prati film od početka do kraja, a pogotovo, očekivano, u borbama.

Moja najveća zamjerka filmu je, kao što sam na početku rekao, ta prevelika doza humora koja donosi jednu dozu neozbiljnosti u filmu koji pokazuje finalnu bitku za čovječanstvo. Čak i u onim najmračnijim i najtežim trenucima humora nije nedostajalo, ali dobro, to je samo mene malo dirnulo. Drugih zamjerki i baš nemam, jer ovo je film koji će vas zabavljati od samog svog početka i biti vam interesantan.

Daleko je jedan od najboljih superhero filmova ove godine, a i inače. Toliko različitih likova na jednom mjestu nije mala stvar.

Moja preporuka je da obavezno odete u kino i pogledate ovaj film. Ne samo zbog dobre priče i zabave nego zbog doživljaja potpunog iskustva uz sve te efekte koje samo kino može dočarati i šarolikost borbe. Film sigurno neće biti promašaj nikome. Uživajte!

Žanr filma:

Akcija, avantura, komedija, superhero

Redatelj: